קידום ברשתות החברתיות

על חשיבות הקידום ברשתות החברתיות.

לרשתות החברתיות יש אפקט ענק לגבי ההצלחה שלנו בעולם הדיגיטלי.

כיום כמעט כל אדם מחובר לרשת חברתית אחת, ואפילו לכמה רשתות חברתיות במקביל.

רובנו מבקרים ברשתות מספר פעמים ביום, ובגלל שרבים מאיתנו עושים שימוש ברשת

יש כאן אמצעי חשיפה ענק לקהל רחב של אנשים שנוכל לנתב אותו לאתר או לעסק שלנו.

אז למה כדאי להשקיע בקידום ברשתות החברתיות?

נוכחות בולטת של האתר או העסק שלכם ברשתות החברתיות

תמתג ותחשוף אתכם וגולשים רבים יגיעו אליכם.

הגולשים כיום יכולים באמצעות הרשתות החברתיות להבין מי אתם, מה המוצר שלכם,

ורמת האמינות והמקצועיות שלכם.

זוהי פלטפורמה בה אנחנו יכולים לטפח את  המותג שלנו וליצור אמינות ואינטראקציה עם הגולשים.

אופן הקידום ברשתות החברתיות.

ישנם שני אפשרויות לקידום ברשתות החברתיות .

קידום ממומןאופן הקידום מתבצע על ידי פרסום מודעות בתשלום שמקדמות  את

העסק שלנו, אפשר ליצור לנו קהל יעד מסוים ולטרגט אותו לפי פילוח מדיוק

לטווחי גילאים, אזור או עיר בארץ, מצב משפחתי, עיסוק, וכדומה.

המודעות יוצגו לגולשים בפיד יחד עם פוסטים שאינם ממומנים.

קידום אורגני –  המשמעות של קידום אורגני היא יצירת פוסטים שאינם ממומנים.

ככל שתפרסמו יותר פוסטים עם תוכן מענין שיצור מעורבות רמת החשיפה תגדל

וכך תגיעו לכמה שיותר גולשים שיתעניינו במוצר או השירות שאתם נותנים.

שיתוף הפוסטים שלכם על ידי גולשים יגדיל את החשיפה וייצר לכם קהל אוהדים רחב.

האם הקידום ברשתות החברתיות מתאים לכל עסק?

לא כל עסק חייב לשווק את עצמו בפלטפורמות האלו, אבל חשוב לדעת שכיום בעידן שלנו קידום ברשתות החברתיות הוא רלוונטי מאוד, ומי שלא נמצא שם נשאר מאחור.

הרשתות החברתיות המובילות

פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה ביותר, מספר המשתמשים בישראל מוערך בלמעלה מ 4 מיליון גולשים שרבים מהם נכנסים להתעדכן מספר פעמים ביום.

פייסבוק  עוקבת אחרי כל משתמש ויודעת לאבחן מה מענין אותו, וזה פועל לטובת המפרסמים שיכולים לפלח בצורה מדויקת לפי הסגמנטים יותר מכל רשת חברתית אחרת.

איסטגרם – הינה הרשת החברתית השנייה בגודלה עם מספר משתמשים בישראל שמוערך בקרוב ל 2 מיליון גולשים, השימוש העיקרי בפלטפורמה זאת הוא בעיקר שיתוף של תמונות וסרטונים.

ממוצע הגילאים המשתמשים ברשת זאת הוא 13-40.

יוטיוב – מערכת זאת משמשת לשיתוף וצפייה בסרטונים,  יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגול , הייחודיות ביוטיוב היא שניתן להיות מעורב ופעיל, מעל 50% מהגולשים מגיבים לסרטונים לאחר שצפו בהם.

האם כל אחד יכול לעשות זאת?

כדי לעשות שיווק נכון ברשתות החברתיות, לא תמיד יש לבעלי העסקים זמן וידע להתעסק בזה.

מומלץ לפנות לחברת קידום מקצועית שתוכל לייצור לך את הקמפיין השיווקי שלך.

לסיכום – עולם הרשתות החברתיות הוא רחב מאוד, החשיפה גדולה ,ומי שידע למתג עצמו נכון רק ירוויח מזה.