ניהול ויצירת קמפיינים ב - גוגל ADS

גוגל ADS היא פלטפורמת הפרסום של גוגל והיא מאפשרת לבעלי עסקים ולמפרסמים לחשוף את העסק שלהם בפני קהלים גדולים וממוקדים.

שיטת התשלום על הפרסום היא pay per click  כלומר תשלום על פי הקלקה לא תצטרכו לשלם על העלאת המודעה אלא רק על הקליקים שהמודעה תקבל,

ישנם עוד שיטות פרסום במערכת של גוגל ADS והם מתומחרים על פי כמות חשיפות של המודעה או על זמן צפייה כשמדובר במודעות וידאו.

היתרון הגדול בפרסום במערכת גוגל ADS היא  החשיפה של העסק שלכם בדיוק למה שהלקוחות מחפשים בשונה מפרסום מודעות ברשתות החברתיות ששם הפרסום הוא מודעות פוש.

ההבדל בין סוגי המודעות הוא, מודעות פוש – מודעות שמגיעות בדחיפה לגולש תוך כדי גלילה בעמוד

מודעות פול- מודעות שמתפרסמות ברשת החיפוש בהתאם לשאילתא שהזין הגולש.

איך עובד מנוע החיפוש של גוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הוא המנוע חיפוש הגדול בעולם,  גוגל מאפשרת לגולשים להזין שאילתא ולקבל תוצאות בהתאם לשאילתא שהזינו,

התוצאות של גוגל מרכבות מתוצאות אורגניות בהתאם למה שהאוליגרתום שלו זיהה כתוצאה הטובה והאיכותית ביותר לגולש בתחום שהזין.

ותוצאות ממומנות שבהן מוצגות המודעות הפרסומיות.

להבדיל מקידום אורגני בגוגל שבו השגת התוצאות הרצויות הוא תהליך שדורש סבלנות וזמן בקידום הממומן במערכת גוגל ADS השגת התוצאות היא יותר מהירה

עסקים חדשים או כאלו שרק התחילו לשווק באופן דיגיטלי ירצו להחזיר את ההשקעה שלהם כמה שיותר מהר על ידי פניה לקהלים חדשים

ויצירת תנועה רציפה של לקוחות שמגיעים באמצעות השיווק.

סוגי  קמפיינים

קמפיין ברשת החיפוש – כפי שאמרנו למעלה התוצאות שמוצגות לגולש בעמוד החיפוש תוצאות אורגניות וביחד איתם תוצאות ממומנות

היתרון שהתוצאות הממומנות מופיעות בראש העמוד והם נראות כמו תוצאה רגילה כך שיש סבירות גבוהה שיקליקו על המודעה שלך.

קמפיין ברשת המדיה – לגוגל יש הסכמים עם בעלי אתרים שיקצו להם שטחים באתרים לבאנרים ומדעות פרסומיות  שלהם

היתרון של  המפרסמים שהם מציגים את המוצרים בפני קהלים מתאימים.

מודעות וידאו – כן כמו שרובנו מכירים המודעות שעולות לנו ביוטיוב  תוך כדי צפיה בסרטון לפני הצפייה ואחריה.

יוטיוב הוא גם מנוע חיפוש ולכן צריכים למקד כך שהסרטון יופיע לקהל הרלוונטי למוצר שלנו בהתאם לסרטון שחיפשו או הנושא שמתאים למוצר שלנו.

הגדרת קמפיינים

מילות מפתח – חשוב מאוד לעשות מחקר מילים כך שהמילים שנבחר לקמפיין יהיו מתאמיות בצורה מדויקת ככל האפשר לכוונת המחפש וכך המודעה  תוצג לגולשים רלוונטיים.

בנוסף יש התאמות לביטויי חיפוש כמו התאמה רחבה, התאמה מדויקת, התאמה לביטוי, (לא נכנס לזה פה.)

מיקום – יש להגדיר את המקומות שאתם רוצים שהגולשים יחשפו למודעות שלכם

לדוגמה אם העסק או השירות שלכם נמצאים באזור המרכז אז נמקד את המודעה לאזור ספציפי זה

אם אתם גם נותנים שרות לאזורים נוספים בארץ כדאי שתוסיפו גם אותם

אל תגדירו מיקום למודעות באזורים שאתם לא נותנים להם שירות.

קהל – הגדירו את הקהל הרלוונטי לכם על ידי מיקוד מפולח שניתן לערוך במערכת הפרסום של גוגל ADS

כותרת המודעה ותיאור-  הטקסט הינו גורם מכריע אם יקליקו על המודעה שלכם או שיעברו לתוצאה הבאה ,

הקפידו שהטקסט יתאים לכוונת המחפש בשילוב של מילת המפתח וניסוח שיגע בגולש בצורה ברורה ותמציתית.

תוספי מודעה – כדאי להשתמש בתוספי המודעה שגוגל מאפשרת לנו

תוסף שיחה בכך אתם מאפשרים לגולש ליצור איתכם קשר במהירות.

תוסף מיקום בכך אתם נותנים לגולש אפשרות מהירה לנווט אליכם

תוסף סייטלינקס  עוזר לנו להרחיב ולהבליט את המודעה שלנו עם לינקים נוספים

שמנווטים לעמודים נוספים באתר.

הפעילו את הקמפיין

אם גם אתם רוצים לגרום לעסק שלכם להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים

ולהביא את עצמכם למקומות חדשים צרו איתנו קשר ונדאג לכם לתכנית שיווקית מותאמת עבורכם.