ניהול רשתות חברתיות ויצירת קמפיינים

ניהול רשתות חברתיות ויצירת קמפיינים

 תחום השיווק והפרסום ברשתות החברתיות הפך להיות חלק בלתי נפרד ומהותי בעולם השיווק הדיגיטלי.

היתרון שיש ברשתות החברתיות שהם נועדו לפנאי בזמן שמוחו של הגולש אינו טרוד באיזו פעילות עסקית כזאת או אחרת מה שמאפשר למסרים פרסומיים לחדור טוב יותר.

במחקרים שנעשו לאחרונה מעריכים כי זמן הגלישה ברשתות החברתיות הינה פי שלוש מאשר בגוגל.

היתרונות בפרסום ברשתות החברתיות

חיזוק וחשיפת המותג – פעילות ברשתות החברתיות תגדיל את החשיפה שלך

פילוח ממוקד– באמצעות הפילוח המודעות יחשפו לאנשים הרלוונטיים שהגדרנו.

ניתוח ביצועים– באמצעותו נדע מה לשפר ולייעל בקמפיינים שלנו.

גידול במכירות – פעילות נכונה תגדיל את המכירות שלך.

אז באיזו רשת חברתית כדאי לפרסם?

לצד  הרשתות החברתיות המוכרות לנו כמו פייסבוק ואינסטגרם ישנם עוד פלטפורמות עם קהל יעד ודרכי שיווק שונים.

כמו יוטיוב לינקדאין  טוויטר סנאפצאט וכדומה.

לפני שנצא לדרך צריך להתמקד בשני דברים

א. להבין מי קהל היעד שלנו ומה מאפיין אותו

ב. להבין מה הכללים של מערכת הפרסום בה אנו רוצים לפעול ובמקביל כיצד אנחנו מצליחים להעביר דרכה את המסרים בצורה הטובה ביותר.

לאחר שהבנו מי קהל היעד שלנו ומה מערכת הפרסום שאנו רוצים לפעול יש לבצע  בדיקה נוספת שתכריע איפה הכי כדאי לנו לפרסם.

האם נכון לבחור ברשת חברתית שמתאימה יותר לחברים או בני משפחה פייסבוק כדוגמה או ברשת חברתית שמותאמת יותר לבעלי עסקים כמו לינקאדין למשל.

האם לבחור ברשת חברתית שפונה למבוגרים וצעירים או לבחור ברשת שפונה רק לקהל הצעיר.

לאחר שהבנו והגדרנו את קהל היעד ואת מערכת הפרסום הגיע הזמן להתחיל לפרסם.

אז איך עושים קמפיינים מוצלחים ברשתות החברתיות?

לקבוע מטרה ברורה – המטרה צריכה להיות ממוקדת ניתנת למדידה והשגה, רלוונטית ומוגבלת בזמן.

קבעו מטרה שמתאימה למידות העסק שלכם וליכולות שלכם.

להגדיר קהל יעד – קבעו קהל יעד שמותאם לצרכים העסקיים שלכם

קהל יעד צריך להיות מורכב מאנשים שמתעניינים בסוג העסקים כמו שלכם

הסבירות שהם ירכשו מוצרים דרככם היא יותר גבוהה אל תבזבזו את הזמן והתקציב שלכם על קהל עם אחוז סבירות נמוך לרכישה.

השקיעו בתקציב בצורה נבונה – הגדירו לעצמכם כמה לקוחות את מעוניינים לקבל במהלך הפרסום

חשבו את יחס הסגירה מול יחס ההמרה. בדקו מה המחיר לקליק ותראו מה התקציב שאתם צריכים להשקיע ואם זה משתלם עבורכם.

לדוגמה – אם הגדרנו יעד של 30 לקוחות ב 30 ימים

יחס הסגירה הממוצע עומד על 50% זאת אומרת שאנחנו צריכים 60 פניות.

יחס ההמרה הממוצע עומד על 10% זאת אומרת שעל כל 100 אנשים שהגיעו לאתר 10 אנשים משאירים פניה.

לכן כדי להביא 60 פניות אנחנו צריכים 600 אנשים שיכנסו לאתר.

נבדוק מה המחיר לקליק לדוגמא המחיר הממוצע שהתקבל הוא 2.5 ₪ לקליק

אז על 600 קליקים נשלם 1500 ₪

יוצא שכדי להביא 30 עסקאות כמו שהגדרנו בהתחלה צריך להשקיע 1500 ₪

כל לוקח עולה לנו 50 ₪ ואם אנו מרוויחים על כל סגירה יותר מ 50 ₪ הפרסום משתלם לנו.

צרו דף נחיתה איכותי – כדי ליצור קמפיין מוצלח יש להקים דף נחיתה דרכו  הלקוחות ישאירו פרטי התקשרות.

הדף יכלול מידע על ההצעה הניתנת ללקוח פרטי ההתקשרות עם העסק והשארת פרטים ליצירת קשר.

צרו מודעה איכותית –  במערכות הפרסום ברשתות החברתיות כדאי מאוד ליצור ולעצב מודעות תמונה וידאו מודעות שופינג או קולקציה.

מודעות אלו עם מדיה עשירה ותוכן איכותי יכולות לתפוס את העין של הלקוח ולהשפיע עליו.

יש לך עסק שאתה מעונין לקדם?

נשמח לתת לך מענה מקצועי וליצור לך עולם חדש של לקוחות שיגיעו אליך דרך הרשתות החברתיות. צור קשר באתר