אתרי E-Commerce

תמיד חלמתם על אתר שימכור עבורכם מוצרים או שירותים בכל רגע נתון?

נשמח לשתף אתכם במספר טיפים בדרך להקמת אתר מכירות מצליח.

משנה לשנה הקיף העסקאות בחנויות אינטרנט רק עולה. אם בעבר נהוג היה לקנות ברשת  באתרים כגון אלי אקספרס אמזון איביי ועוד,  הרי שכיום מגוון רחב של עסקים מציע את שירותיו לקהל דרך אתר האינטרנט. היתרון שיש לאתר מכירות ברשת הוא פחות הוצאות תפעול ויצירת הרבה יותר רווח. אם אתם מוכרים מוצרים מוחשיים הרי שחנות מקוונת היא הכרחית עבורכם.

היתרונות הבולטים בהקמת חנות מקוונת

יחס העלויות בין הקמת חנות פיזית להקמת חנות מקוונת.

העלויות הכרוכות בהקמת חנות פיזית גדולות משמעותית מהקמת חנות מקוונת.

יחס המבקרים בין חנות פיזית לחנות מקוונת.

אם בחנות פיזית יש הגבלה של קהל לפי מיקום גיאוגרפי או תכולת מבקרים שהמקום יכול להכיל, הרי שבחנות מקוונת, אין בכלל מגבלה נוכל לחשוף את המוצרים שלנו בפני מיליוני לקוחות בארץ ובעולם.

עלויות האחזקה.

בחנות פיזית כמו עובדים שכירות חשמל ארנונה וכו'. לעומת חנות מקוונת שהעלויות הם מזעריות לגמרי.

התאמת החנות לפי צרכי הלקוח 

באמצעות הכלים שיש לנו נוכל להציג את המוצרים לקטלג ולסווג אותם  בפני הלקוח.

נוכל גם לייצור קמפיינים ברשת  ולמשוך את הלקוח, כאשר הוצאות הפרסום ברשת זולות משמעותית מהוצאות פרסום פיזיות.

מגמת העלייה והקיף המכירות ברשת רק הולכת וגדלה.

מה שמראה על כדאיות ויתרון גדול בהקמת חנות מקוונת באינטרנט.

אייך נייצר אתר מכירות מנצח.

על מנת שנייצר אתר מכירות שייתן חווית גלישה טובה ויהפוך להרבה יותר אפקטיבי ומוצלח צריכים לבנות תהליך בניה מקצועי ומושלם.

איפיון 

הגדרה של המוצרים והשירותים שאנחנו מעוניינים למכור.  סביבת התחרות בתחום שלנו. קהל המטרה הרלוונטי לנו ודרכי ההגעה אליהם באמצעות הרשת. יצירת חווית משתמש באתר. פיצ'רים ייעודיים לאתר. ומערכת ניהול המותאמת לצרכי מנהל האתר.

התאמה רספונסיבית של האתר לכל סוגי אמצעי הגלישה השונים 

ההתאמה נועדה לצרכי התאמה ונראות האתר בכל אמצעי הגלישה כמו מחשבים  נייחים ונידים סמארטפונים טאבלטים ועוד.

הטמעת כלי ניהול המיועדים לאסוף עבורנו מידע על הרגלי הגלישה.

אתר טוב מתבטא בזה שמערכת הניהול בו יכולה לייצא דוחות ונתונים סטטיסטים אודות פעילות הגלישה בכל רגע נתון. תוכלו באמצעות כלי הניהול לנתח ולשפר תמיד את יחסי ההמרה ולגרום להגדלת ההכנסות באופן משמעותי.

הקפדה על נראות ועיצוב האתר

ככל שתקפידו על עיצוב ונראות המותאם לקהל היעד כך תוכלו להגדיל את הסיכויים  לביצוע פעולות שונות באתר, חשוב לדעת כי התרשמות ראשונית של הגולש גורמת לו להחליט אם להישאר באתר או לצאת, הקפידו על עיצוב ונראות טובים.

תוכן טקסטואלי ותמונות

הזינו תוכן ענייני ומקצועי אודות המוצר ומאפייניו שבצו טקסט קצר ומשכנע על תועלת המוצר עבור אלו שמגלים בו ענין. הקפידו לשלב באתר תמונות ברורות ואיכותיות של המוצרים שאתר מוכרים באתר, אם אין לכם תמונות ברורות פשוט אל תעלו אותם.

מתלבטים? תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת!!